Zwroty i Reklamacje

Zwroty

Jeśli zakupiony u nas produkt nie spełnia twoich oczekiwań, to w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia możesz odstąpić od umowy i za darmo zwrócić zamówiony towar.

  • Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu Produktu uprawniony może złożyć w szczególności:
    • w formie elektronicznej, tj. poprzez przesłanie wiadomości mailowej na adres e-mail: budzowskanadia@gmail.com.
    • w formie pisemnej – przesyłając je na adres: ul. Rolna 9/2, 30-318 Kraków

Wzór odstąpienia od umowy można znaleźć w Regulaminie sklepu.

W przypadku odstąpienia od umowy:

  • Jeśli Klient dokonał zapłaty za Produkt - niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca otrzymał oświadczenie o wykonaniu prawa do odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwróci uprawnionemu należność odpowiadającą kwocie zapłaconej przez Klienta. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez użyte przy zapłacie za Produkt, chyba że Klient oświadczył, że chce otrzymać zwrot w innej formie i podał dane niezbędne do skorzystania z podanej formy zwrotu,
  • Umowa jest uważana za niezawartą,
  • Gdy za zakup Produktu została już wystawiona faktura, zostaje wystawiona stosowna faktura korygująca i dostarczona w sposób określony w par. 4 ust. 5 Regulaminu.

Reklamacje

Podchodzimy bardzo poważnie do jakości produkowanej i sprzedawanej przez nas biżuterii. Jeśli pojawi się cokolwiek co Cię zaniepokoi, to niezwłocznie się z nami skontaktuj.

  • Reklamacje można wnosić w szczególności w formie wiadomości e-mail na adres: sklep@154studio.pl lub w formie pisemnej na adres: ul. Rolna 9/2, 30-318 Kraków.
  • Reklamacja powinna zawierać w szczególności: imię i nazwisko lub nazwę, adres zamieszkania lub adres siedziby Klienta, określenie przedmiotu postępowania reklamacyjnego, określenie numeru Zamówienia oraz oczekiwania Klienta wobec Sprzedawcy, a także podpis Klienta w przypadku składania reklamacji w formie pisemnej.
  • Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację Klient otrzymuje w formie, w której wniósł reklamację, chyba że w treści reklamacji Klient zastrzegł, że chce otrzymać odpowiedź w inny sposób i podał niezbędne dane do skorzystania z tej formy.
  • Sprzedawca nie stosuje kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.

 

FAQ

Kto szyje torebki?

Na początku torebki tworzyłam sama, (Nadia) dzisiaj szyciem zajmuje się moja ciocia Marzenka. To cudowna kobieta, której doświadczenie w szyciu to już dobre kilkanaście lat!:) Wszystkie wasze pochwały za jakość - trafiają właśnie do niej!:)

Z czego robione są torebki?

Torebki są wykonane z pasów samochodowych, a ich materiał to poliamid.

Czy wszystkie materiały są polskiej produkcji?

Tak, zarówno pasy samochodowe, jak i bawełna oraz galanteria metalowa jest produkowana w Polsce.

Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?

Łączny czas oczekiwania na nasze produkty to max. 10 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.

Czy mogę zamówić produkt personalizowany?

Tak, jeśli masz swój pomysł np. na wyjątkowe połączenie kolorów w produkcie, napisz na instagramie @154studiopl lub na sklep@154studio.pl a my postaramy się stanąć na wysokości zadania!